Comel Tak Birthday Kami?

Haaaa, kali ni aku nak citer pasal birthday adik-beradik aku. Mula-mula aku tak amek tau jugak pasal ni tapi tetiba je tergerak hati nak kaji birthday kami adik-beradik. Adik-beradik aku ada 7 orang semuanya. 3 lelaki dan 4 perempuan. 


Ok, kalau nak ikutkan bulan :
= Pasangan May - Hazirah dan Haziq
= Pasangan September - Hafifah dan Hafizul
= Pasangan Disember - Halimatul dan Hanif
= Mac - Aku (takde pasangan) haha


Kalau nak ikutkan hari pulak :
= 20 dan 21 - Hafizul dan Halimatul
= 24 dan 25 - Hazirah dan Hanif
= 28 dan 29 - Hafifah dan Haziq
= 15 - Aku (takde pasangan jugak) haha


Nampak tak? Semua adik beradik aku ada pasangan nya tersendiri. Aku je takde pasangan. Keseorangan. Haha. Bedal kek pun sorang2. Ahaks. Hebat betul apa yang telah Allah aturkan. Menakjubkan! 

::..Terima Kasih..::

1 comment :

  1. aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
    http://slapmestore.blogspot.com/

    ReplyDelete